Ancient Pula

 

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

IMG_7219

IMG_7222

Napokon u mojoj rodnoj Puli! Obožavam ovaj grad i mir kojeg ovdje nađem! Stigla sam u posjet svojoj familiji, na pravi odmor, sunčanje na plaži i uživanje. Pula se može pohvaliti bogatom i zanimljivom povijesti, prekrasnom prirodom i obalom. Svatko tko želi pošteno ‘napuniti baterije’ neka dođe u Istru, meni najljepši dio Hrvatske! Za opuštenu šetnju gradom izabrala sam ovu savršenu off shoulder bluzu koju je sašila moja mama, traper hlačice iz Bershke i Šaptač cipelama ‘must have’ espadrille! Što kažete na outfit? Uskoro odlazim natrag u Zagreb a zatim u Gdansk, jedva čekam! Gdje ste vi? :)


Finally in my hometown Pula! I love this city and peace which I always find here! I came here to visit my family. Here I have a real vacation, enjoying by the sea and sun. Pula has got rich and interesting history but also amazing nature and coast. Anyone who wants to ‘charge batteries’ must come here! Istria is my favourite and most beautiful part of Croatia. For casual walk through the city I chose this lovely off shoulder blouse which my mum made for me, short jeans from Bershka and Šaptač cipelama ‘must have’ espadrilles. Do you like it? Soon I am going back to Zagreb and then to Gdansk, can’t wait!!! And where are you ? :)


Bershka jeans / Lucissima blouse / Šaptač cipelama espadrilles / Valentino bag

Location: Pula, Istria, Croatia ( Colloseum )


Create your own sunshine! :) D.L.

Leave a comment